حرف آخر برترین موسسه کنکوری

بهترین پکیج آموزشی کنکور چیست؟ بهترین موسسه کنکوری کدام است؟

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
بهترین پکیج آموزش کنکور

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که میدانید اگر میخواهید در کنکور موفق بشوید روش تشریحی دوران دبیرستان به داد شما نخواهد رسید.شما در دوران دبیرستان سه سال آموزش خواهید دید و قرار است که در یک روز و روز کنکور کل آن آموزش را پیاده کنید اما اگر مثل رتبه برتری های سال های قبل یک آموزش قوی و استفاده از روش و متد و الگوی خاص را داشته باشید میتوانید در کنکور موفق شوید .

اگر چیزی خلاف این بود خب باید تمامی داوطلبان که کتاب درسی دارند و دوران دبیرستان آموزش تشریحی دیده اند در کنکور نیز موفق شوند . در صورتیکه فقط درصدی از دانش آموزان رتبه برتری خواهند شد که آن هم بخاطر این است که مسیر و روش آموزش خود را تبدیل به آموزش کنکوری کرده اند.

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821

موسسه حرف آخر بهترین موسسه کنکوری

در این مقاله قصد داریم موسسه حرف آخر به عنوان برترین موسسه در زمینه بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را به شما معرفی کنیم . اینجا میخواهیم شما در مورد نحوه تدریس حرف آخر و اساتید آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. در ادامه که با آموزش حرف آخر و پکیج های صفرتاصد و پروژه فایو استار حرف آخر آشنا خواهید شد و نحوه آموزش مورد بررسی قرار گرفت میتوانید نمونه ای از آموزش حرف آخر در قالب دی وی دی آموزشی و کتاب را دریافت کنید به صورت رایگان تا آموزش را از نزدیک ببینید.

آموزش موسسه حرف آخر

در آموزش موسسه حرف آخر تمامی اساتید این مجموعه به صورت تصویرسازی با نیم کره راست ذهن دانش آموزان کار خواهند کرد تا بتوانند بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را در اختیار دانش اموزان قرار دهند. به طبع شما اگر آموزش هر درس را به صورت یک تصویر یا انیمیشن آموزش ببینید در نیم کره راست ذهن شما خواهد ماند.

تمامی دروس به صورت تصویر و انیمیشن و الگو و نقشه راه به شما آموزش داده خواهد شد . هدف حرف اخر تثبیت مباحث درسی که امروز آموزش میبینید برای سال های آینده میباشد و آن هم از طریق تصویرسازی در نیم کره راست ذهن . جایی که مطالب میتونه به مدت چندین سال در ذهن بمونه.

بهترین پکیج آموزشی

شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

دروس بهترین پکیج کنکور تجربی حرف آخر

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی در قالب دی وی دی و کتاب در موسسه حرف اخر در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. این پکیج با نام پکیج صفرتاصد حرف آخر مشهور میباشد . البته در موسسه حرف آخر پکیجی به اسم 6040 نیز وجود دارد ولی جمعبندی آموزشی میباشد .

اگر به دنبال بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی هستید حتما پکیج 0 تا 100 حرف آخر را تهیه نمایید . در بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی تمامی دروس اختصاصی و دروس عمومی رشته تجربی وجود دارد و همراه منابع دی وی دی مشاوره و کتاب برنامه ریزی فرستاده خواهد شد و میتوانید حتی از مشاوره رایگان حرف آخر و برنامه ای که حرف آخر برای شما در نظر گرفته استفاده نمایید.

محتوای بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی همانطور که گفته شد به صورت دی وی دی آموزشی و کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمامی دروس زیست – شیمی-ریاضی – فیزیک – ادبیات – دینی – عربی و زبان به همراه آزمون ها در اختیار شما  قرار خواهد گرفت . تعداد دی وی دی ها و کتاب های هر درس متفاوت میباشد . مثلا تعداد دی وی دی های درس زیست شناسی یه کم بیشتر خواهد بود .

محتوای دی وی دی ها ، آموزش اولیه مباحث به همراه حل تست میباشد .از پایه آموزش همه دروس شروع شده و تا اخرین مباحث به صورت شهودی سازی بهترین آموزش را خواهید دید. برای هر مبحث که آموزش میبینید تست نیز جهت قوی شدن آموزش و تثبیت مبحث حل خواهد شد .

برنامه قطاری حرف آخر

از وقتیکه بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی را دریافت خواهید نمود برنامه شما شروع خواهد. برای پکیج 0 تا 100 حرف آخر یک برنامه قطاری در نظر گرفته شد . این برنامه با نام برنامه 1000 ساعته یا برنامه جهار ماهه نیز شناخته شده است . در این برنامه شما چند مرحله : آموزش – تمرین  و تکرار – تست زنی و آزمون را پشت سر خواهید گذاشت .

در برنامه 1000 ساعته یا برنامه قطاری تمامی مباحث مشخص شده و حتی تایم آن برای شما نوشته شده . پس جای هیچگونه نگرانی از بابت سدرگمی وجود نخواهد داشت . در این برنامه تمامی مراحل را بر اساس کتابی که خواهیم فرستاد پیش میروید و بعد از دو سه هفته آموزش و تمرین و تست زنی نوبت به یکی از آزمون ها خواهد رسید .

آزمون های حرف آخر و تفاوت آن با دیگر موسسات

در بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی حرف آخر  بعد از دو هفته یا سه هفته آموزش نوبت به یکی از آزمون ها میرسه . تمامی آزمون ها همراه پکیج فرستاده شده است . شما میتوانید در همان روز یک آزمون را بدین و بعدش میتوانید آن را تحلیل کنید.

تفاوت این آزمون ها بادیگر آزمون های موسسات دیگر در پاسخنمای تصویری میباشد. در موسسات دیگر بعد از آزمون یک پاسخنامه تشریحی در اختیار داوطلب قرار میدهند که داوطلب یا خودش حوصله نداره تحلیل کنه یا اصلا تحلیل کردن بلد نیست . حرف آخر همراه آزمون ها پاسخنمای تصویری در قالب دی وی دی میفرستد و شما میتوانید بعد از آزمون بلافاصله دی وی دی مربوط به آزمون را در سیستم خود قرار دهید و همه ی سوالات به صورت تصویری برای شما تحلیل شده است توسط استاد مربوطه.

قیمت بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی حرف آخر

برای خرید بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی حرف اخر میتوانید از طریق شماره 09103225124 با مشاورین ارشد حرف آخر در تماس باشین و از مشاوره رایگان حرف آخر بهره مند شوید . در بازه های زمانی مختلف قیمت این پکیج متفاوت خواهد بود. چون در بعضی مواقع تخفیفات درصدی و در بعضی مواقع تخفیفات پلکانی اعمال خواهد شد . برای اطلاع از قیمت کنونی این پکیج حتما تماس بگیرید.

نحوه دریافت بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی

برای دریافت بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی شما بعد از اطلاع از مبلغ آن و اعمال تخفیفات شماره حساب حرف آخر را از مشاوران ارشد حرف آخر دریافت خواهید نمود و واریز خود را انجام خواهید داد و کارهای ثبت نام ، روند اداری خود را طی خواهد کرد. برای دریافت این پکیج شما میتوانید به صورت حضوری به آدرس موسسه حرف آخر واقع در میدان انقلاب تهران مراجعه کنید و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

ولی راحت ترین روش دریافت پکیج سفارش تلفنی منابع حرف آخر از طریق واحد فروش حرف آخر و سفارش تلفنی از طریق شماره 09103225124 میباشد.

عزیزان این نکته را در نظر داشته باشید که برای موفقیت در کنکور یا باید خودتون از طریق یک ایده و الگو و روش خاص شروع به مطالعه کنکوری بکنید یا باید از یک منبع آموزشی و روشی مجزا از از روش های دوران دبیرستان آموزش کنکوری را شروع کنید. پیشنهاد میکنیم حتی یک درس از آموزش تصویری حرف آخر را تهیه نمایید تا خودتون را محک بزنید و تفاوت آموزش را خودتون درک نمایید.

برای آگاهی بیشتر در مورد موسسه حرف آخر میتوانید با شماره 09103225124 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید.

دقت داشته باشید برای موفقیت و رسیدن به رشته مورد علاقه خود فقط داشتن یک پکیج آموزشی خوب کافی نیست. مهم ترین بخش موفقیت شما مربوط به تلاشی هست که از الان انجام میدهید .

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

2 دیدگاه در “بهترین پکیج آموزشی کنکور چیست؟ بهترین موسسه کنکوری کدام است؟

  1. عسل گفت:

    واقعا از موسسه حرف آخر ممنون هستم الان متوجه شدم آموزش زیست ینی چی 😍😍

    1. harfeakhar گفت:

      خوشحالیم که این چنین رضایتی رو از آموزش حرف آخر دارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button