حرف آخر برترین موسسه کنکوری

۲۰ درصد رایگان پروژه ۶۰۴۰ – هدیه رایگان حرف آخر

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
20 درصد پروژه 6040

۲۰ درصد پروژه۶۰۴۰ برای تمامی دانش آموزان فرستاده میشود تا بتوانند با  آموزش این پروژه آشنا شوند . موسسه حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده و در چند سال اخیر که به صورت جدی تبلیغات خود را در رسانه ملی انجام داده است اکثریت دانش آموزان با این موسسه آشنا هستند. هر داوطلب و دانش آموز کنکوری به این قضیه پی خواهد برد که برای کنکور خود دیگر آموزش تشریحی دوران دبیرستان را باید کنار بگذارد.

شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

محتوای 20 درصد پروژه 6040

*5 حلقه دی وی دی

*کتاب آموزشی

*برنامه ریزی برای محتوای دی وی دی

*مصاحبه با رتبه برتری ها

*مشاوره تحصیلی

*آموزش و تست زنی

برای دریافت 20 درصد پروژه 6040 تماس بگیرید شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شامل تمامی آموزش دروس زیست – شیمی – ریاضی – فیزیک – ادبیات – دینی – عربی – زبان میباشد . آموزش حرف آخر به صورت تصویرسازی و شهودی میباشد . برای اطلاع از قیمت پروژه 6040 میتوانید روی آن کلیک نمایید.

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری باید توجه داشته باشند اگر به فکر قبولی در کنکور سراسری هستند باید از یک روش خاصی استفاده کنند که بتوانند روی مباحث درسی تسلط کاملی به دست آورند . با دیدن فقط ۲۰ درصد پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر تفاوت آموزش را درک خواهید کرد و فرق بین بلد بودن و مسلط بودن روز کنکور مشخص خواهد شد .

تمامی کسانی که در کنکور شرکت میکنند بلد هستند ینی تقریبا میشه گفت کسیکه حتی یک مبحث درسی را برای ماه آینده حفظ کرده است میشه گفت این فرد بلد است . اما یک رتبه برتری که در سال های اخیر توانسته رتبه ی خوبی را کسب کند مطمئنا از این روش استفاده نکرده است با دیدن ۲۰درصد پروژه ۶۰۴۰ میتوانید مصاحبه رتبه برتری ها را نیز مشاهده کنید .

تمامی این موسسات کنکوری و کتاب های آموزشی فقط بخاطر این روی کار آمده اند تا شما بتوانید با این آموزش خاصی که در اختیار شما قرار میگیرد بتوانید روی مباحث درسی تسلط بیشتری داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و 20 درصد رایگان میتوانید با شماره تماس موسسه حرف آخر و مشاوران ارشد این موسسه 09103225124 تماس بگیرید .

عزیزان دقت داشته باشید شما برای ارتباط با واحد فروش حرف آخر میتوانید از طریق همین سایت حرف آخر تماس بگیرید تا با واحد فروش شما را متصل کنیم و دیگر نیازی به ارسال پیامک به سامانه پیامکی حرف آخر را ندارید که چند روز منتظر تماس باشید.

حرف آخر

پروژه 6040 حرف آخر چیست ؟

توضیحاتی در مورد پروژه 6040 خواهیم داد اما جهت آشنایی بیشتر با آموزش حرف آخر پیشنهاد میکنیم حتما 20درصد پروژه6040 که رایگان نیز میباشد را دریافت نمایید .

این پروژه دارای دی وی دی آموزشی به همراه کتاب و جزوه های آزمون میباشند. تمامی آموزش دروس عمومی و تخصصی رشته ریاضی داخل این پکیج وجود دارد. حجم آموزش خیلی زیاد نیست بنابران دانش آموزان در ماه های نزدیک کنکور نیز میتوانند آن را دریافت نمایند و برنامه را پیش گیرند.

همراه این منابع مشاوره و برنامه ریزی نیز در اختیار شما قرار میگیرد . مطمئن باشید که بهترین منبع و بهترین پکیج آموزش کنکور تجربی و ریاضی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

شماره تماس: 09103225124

وقتی که ثبت نام در حرف آخر را انجام دادید و تمامی پکیج به دستتان رسید برنامه قطاری حرف آخر شروع خواهد شد در این برنامه با این پروژه ، در دو پروسه متفاوت آموزش شما شروع خواهد شد که اول مطالب سهل الوصول را اموزش میبینید و بعدش 10 آزمون کار خواهید کرد و در پروسه بعدی مطالب مشکل را آموزش خواهید دید و 10 آزمون جامع کار خواهید کرد .

در مجموع شما 20 آزمون کار خواهید کرد و حدودا 500 تست داخل آن قرار دارد . البته ناگفته نماند همراه پکیج پاسخنمای تصویری آزمون ها فرستاده میشه که اگر آن رو هم ببنید در آن حالت های تست ها نیز به شما معرفی شده و شما در مجموع آزمون ها و پاسخنمای تصویری چیزی بیش از دوبرابر 500 تست کار کرده اید . دی وی دی ها و آزمون ها مکمل یکدیگر خواهند بود و توصیه میکنیم آنها را با هم تهیه کنید .

این قدرت پروژه 6040 هستش که در ماه های نزدیک کنکور میتواند به داد شما برسد. پس اگر هدف جدی برای کنکور خود دارید همین الان برای دریافت 20درصد پروژه6040 تماس بگیر تا هم مشاوره حرف آخر را دریافت کنی که به صورت رایگان هستش و هم منابع رایگان رو ببینی .

دریافت 20 درصد پروژه 6040

نحوه دریافت ۲۰درصد پروژه ۶۰۴۰ راحت میباشد . شما کافیست تماس بگیری و مشخصات خودتون رو در اختیار مشاورین ما قرار دهید تا پکیج را هر چه سریعتر در اختیار شکا قرار دهیم . لازم به ذکر است که اگر ساکن تهران هستید میتوانید حضوری به آدرس موسسه حرف آخر واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید و بسته را دریافت نمایید در غیر اینصورت هزینه پیک یا پست به عهده شما هستش ما فقط محتوای آموزشی که حدود 800 هزار الی 1 میلیون تومان ارزش دارد را رایگان کرده ایم .

اگر شما ساکن غیر تهران هستید میتوانید مشخصات خود و آدرس پستی خود را در اختیاار ما قرار دهید تا بسته را برایتان پست کنیم و شما فقط یک هزینه ی پستی پرداختی کنید . از لحظه ای که تماس بگیرید بخاطر روش های ارسالی داریم ظرف یک روز الی چند روز میتوانید بسته خود را دریافت نمایید . پس هر چه سریعتر اقدام کنید تا بتوانید این 20 درصد را مشاهده کنید و بهترین تصمیم  را در مورد آموزش حرف آخر و همکاری با این موسسه داشته باشید.

حرف آخر

آیا با پروژه 6040 میتوان پزشکی قبول شد ؟

در جواب این سوال باید گفت : بله .

در این پروژه تمامی مباحث کنکوری قرار داده شده است و اینجا فقط تلاش شما رو میطلبه . همانطوری که خود استاد منتظری در دی وی دی مشاوره گفته که کسیکه پروسه اول آموزش و آزمون ها رو کار کنه پتانسیل رتبه 6000 رو داره و وقتیکه پروسه دوم آمزش داده بشه و آزمون های آن به پایان برسد پتانسیل رتبه زیر 1000 را خواهید داشت . پس برای هدفی که دارین فقط کافیه تلاش کنین چونکه مسیر موفقیت به شما نشان داده میشود.

شماره تماس: 09103225124

شماره حساب موسسه حرف آخر

در پایان این مقاله دوست داریم در مورد شماره حساب موسسه حرف آخر و قیمت پکیج هایی که قرار است به این شماره حساب واریز کنین البته در صورتیکه تمایل به همکاری داشتین بحث کنیم . دقت داشته باشین تمامی شماره حساب ها به نام خود استاد عبدالرضا منتظری میباشد. اگر تصمیم قطعی خود را گرفته اید و میخواهید شماره حساب حرف آخر را دریافت نمایید میتوانید تماس بگیرید تا شماره کارت بانک مسکن عبدالرضا منتظری را دریافت نمایید و هماهنگی های لازم جهت ثبت نام شما و شروع یک برنامه ریزی کنکوری را داشته باشید.

با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان

8 دیدگاه در “۲۰ درصد رایگان پروژه ۶۰۴۰ – هدیه رایگان حرف آخر

  1. azar گفت:

    این۲۰درصد همون ۵روز با حرف آخره ؟ من اونو گرفتم نیازه اینم بگیرم ؟

    1. harfeakhar گفت:

      اگر 5 روز رو دارین نیازی به این بسته نیست . با دیدن 5 روز دیگه باید تصمیم خودتون رو بگیرین که با حرف آخر کار کنین یا خیر

  2. محمد گفت:

    سلام من ۵روز با حرف اخر رو دارم این با ۶۰۴۰ فرق میکنه؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام . همون 6040 هستش ولی یه سری تغییرات داشته و پکیجی به اسم صفر تا رتبه برای شما ارسال میشه

  3. بهار گفت:

    سلام استفاده از فیلم های کانال از لحاظ شرعی مشکل داره؟ توی کانال عنوان کرده برای اجرای عدالت رایگانه ولی بعضی ها میگن حرامه؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام . از لحاظ شرعی حرام هستش چون حق الناس هستش و حق بعضی دانش آموز که هزینه میکنن ضایع میشه

  4. aylar گفت:

    سلام کتاب ها هم شامل اون ۲۰ درصد میشه؟!

    1. harfeakhar گفت:

      سلام. بسته های رایگان شامل کلیپ های آموزشی میباشد که هزیته بالایی داشته اند . میتونین تماس بگیرین و راهنمایی بیشتر دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button