حرف آخر برترین موسسه کنکوری

شماره پیامک حرف آخر چیست؟ 📩 20 % رایگان از کل پکیج حرف آخر

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
شماره پیامک حرف آخر

شماره پیامک حرف آخر 20006040 و 100064035 میباشد اما شما بدون نیاز به ارسال پیامک میتوانید بسته رایگان دریافت نمایید.

ذهن بسیاری از والدین دانش آموزان و خود دانش آموزان را جهت برقراری ارتباط درگیر خود کرده است .آیا با انیمیشن هم می توان درس خواند؟ می توان تمام درس ها را به صورت تصویری دید و در حافظه به خاطر سپرد. شماره پیامک حرف آخر در اختیار شما است تا بتوانید با متخصصان ما تماس بگیرید. جهت مشاهده سامانه پیامکی حرف آخر در برنامه های تلوزیونی ما را همراهی کنید.

شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

قبل از هر چیز باید عرض کنیم اگر قصد دارید در قرعه کشی بسته های رایگان برنده شده باشید یا دوست دارید پکیج های رایگان را دریافت نمایید کافی است با شماره 09103225124 – 02122039821 تماس بگیرید و مشخصات خود را در اختیار مشاور قرار داده تا بسته رایگان برایتان ارسال گردد.

خبر عالی حتما بخوانید :

جدا از محصولات رایگان تمامی پایه ها ، در حال حاضر شما تبلیغات بزرگترین محصول رایگان حرف آخر را در تلویزیون مشاهده می کنید که به تازگی کار ضبط آن تمام شده است. این محصول برای حل مسائل شیمی میباشد و 6 ساعت میباشد که میتوانید آن را دریافت نمایید.

برای اطلاع از محصولات جدید مانند فایو استار حرف آخر که به تازگی روی کار آمده نیز میتوانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

پس شما دانش آموزان کنکوری و متوسطه دوم میتوانید محصول 6ساعت رایگان حل مسائل شیمی را دریافت نمایید و از این آموزش که به صورت رایگان میباشد لذت ببرید. برای دریافت این محصول کافی است همین الان با ما تماس بگیرید و اشتراک خود را فعال نمایید.

سامانه پیامکی حرف آخر

موسسه حرف آخر در زمینه محصولات آموزشی کنکور در پکیج های به روز و کارآمد از جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا بهره می گیرد.  زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک، زبان انگلیسی، عربی، دین و زندگی، ادبیات فارسی همگی درس هایی هستند که موسسه ما آموزش وی او دی  آنها را در اختیار شما قرار میدهد. موسسه حرف آخر این دوره ها را با بهترین اساتید ایران برای شما آماده کرده است.

شما برای آشنایی با موسسه حرف آخر لازم نیست حتما به شماره پیامک حرف آخر ارسال پیامک داشته باشید و همین الان تماس بگیرید تا توضیحات کامل در مورد هدف شماره پیامک حرف آخر و دریافت بسته های رایگان را بشنوید.

سامانه پیامکی حرف آخر

مشاوره کردن در زمینه کنکور برای شما که در این راه قدم گذاشته اید بسیار مهم و ضروری است. باید قدم به قدم از افرادی که متخصص این امر هستند کمک بگیرید تا سریعتر و راحت تر به قله های موفقیت دست پیدا کنید.

از کسانی مشورت بگیرید که بیش از 10 سال در زمینه کنکور فعالیت دارند و هزاران دانش آموز را به منزل مقصود رسانده اند. موسسه حرف آخر مشاوران برجسته کشوری را به رایگان در اختیار شما می گذارد تا بتوانید گام های موفقیت را آگاهانه و استوار بردارید. کافیست کلمه مشاوره رایگان را به شماره زیر ارسال کنید. مشاوران نخبه ساز و ارشد موسسه با شما تماس خواهند گرفت.

 پیامک حرف آخر

شماره پیامک حرف آخر

کلمه «مشاوره» را به شماره پیامک حرف آخر، 09103225124 ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم. همچنین اگر می خواهید اطلاعاتی در زمینه محصولات ما به دست آورید و در رابطه با آنها مشاوره کنید می توانید با شماره 09103225124 تماس بگیرید. بهترین مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مانند رتبه های اول کنکور درس بخوانید.سامانه های پیامکی حرف آخر برای دریافت بسته های آموزشی رایگان مانند صفر تا رتبه حرف آخر میباشد .

همچنین اگر در زمینه محصولات آموزشی ما سوالی دارید و نیاز به راهنمایی دارید می توانید با سامانه پیامکی ما و شماره پیامک حرف آخر ارسال پیامک داشته یا با مشاوران این مجوعه تماس بگیرید. محصولات ما را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه حرف آخر نیز خریداری کنید و ما آن را برای شما ارسال می کنیم. حرف آخر محصولات خود را به صورت دوره های آموزشی و از طریق نسخه هیبریدی و آموزش از راه دور در اختیار شما قرار میدهد .

شماره پیامک 100064035

شماره پیامک 100064035 یکی از شماره پیامک های حرف آخر در برنامه های تلویزیونی میباشد که بسیاری دانش آموزان کنکوری برای شرکت در قرعه کشی برای دریافت بسته های رایگان به آن پیامک میفرستند تا بسته های رایگان حرف آخر را برنده شوند ولی بهترین راه، تماس با شماره   09103225124 – 02122039821 میباشد تا هرچه سریعتر بسته رایگان را دریافت نمایید. شماره پیامک 100064035 در برنامه های آموزشی مورد تبلیغ برای دریافت بسته رایگان قرار میگیرد.

100064035

تمامی شماره پیامک هایی که در تلویزیون و در تبلیغات حرف آخر مشاهده میکنید صحت دارد مربوط به شماره پیامک حرف آخر میباشند و اگر پیامکی ارسال کردید و مشاوران ما با شما تماس گرفتند میتوانید با خیال راحت با آنها صحبت نمایید.

شماره پیامک 20006040

دانش آموزانی که به سامانه 20006040 نیز پیامک داده اند میتوانند بسته های رایگان حرف آخر را دریافت نمایند . این سامانه ی پیامکی در تیزرهای تبلیغاتی به عنوان شماره پیامک حرف آخر مورد استفاده قرار میگیرد و دانش آموزانی که تیزرهای تبلیغاتی را میبینند به این سامانه پیامک میزنند . در این حالت نیز پیشنهاد میکنیم برای دریافت سریع بسته های آموزشی رایگان با شماره ای که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید.

20006040

 قرعه کشی حرف آخر

شرکت در قرعه کشی حرف آخر و دریافت محصولات رایگان به این نحو میباشد که شما میتوانید به سامانه پیامکی حرف آخر ارسال پیامک داشته باشید و در قرعه کشی حرف آخر شرکت کنید. برای این سوال که آیا قرعه کشی حرف آخر راسته یا دروغ ؟ باید عرض کنیم که تقریبا تمامی دانش آموزان میتوانند بسته های رایگان حرف آخر را دریافت نمایند پس ذهن خود را برای شرکت در قرعه کشی درگیر نکنید فقط کافی است با شماره داخل سایت تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت نمایید. اگر بسته های رایگان حرف آخر را دریافت نمایید چیزی حدود یک و نیم میلیون تومان محتوای آموزشی برایتان ارسال خواهد شد.

نحوه برنده شدن بسته رایگان حرف آخر

برای دریافت بسته های رایگان حرف آخر میتوانید به شماره پیامک حرف آخر ارسال پیامک داشته باشید و منتظر تماس مشاوران مجموعه باشید. البته نحوه برنده شدن در محصولات و قرعه کشی حرف آخر فقط مختص پیامک به سامانه نیست بلکه تمامی دانش آموزان میتوانند با شماره ای که در اختیار شما قرار دادیم تماس بگیرید و بسته رایگان را برای خود سفارش دهید و حتی به صورت حضوری نیز میتوانید به آدرس موسسه حرف آخر مراجعه کنید ولی قبل از هر چیز با شماره داخل سایت هماهنگی لازم را انجام دهید.

بسته های رایگان حرف آخر

بسته های رایگانی که در اختیار شما قرار داده میشود برای تمامی دوره های تحصیلی در حرف آخر وجود دارد . برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول 20درصد از آموزش در اختیار شما قرار داده میشه ولی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم دو نوع پکیج در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار میگیره .

پکیج صفر تا رتبه حرف آخر 

پکیج صفر تا رتبه حرف آخر قبلا شامل 6 حلقه دی وی دی بود و آموزش تمامی دروس تخصصی و عمومی رو شامل میشد، اما اکنون به صورت سیستم vod و از راه دور میتوانید این پکیج را فعال نمایید و محصول برای شما ارسال نمیشود.

این پکیج باعث میشه با آموزش تمامی اساتید حرف آخر آشنایی پیدا کنید چون 20درصد از آموزش پکیج های کامل را در خود جای داده است. آموزش دروس زیست حرف آخر ، شیمی ، ریاضی، فیزیک ، ادبیات ، دینی ، عربی و زبان و هم چنین مصاحبه با رتبه برترهای سالهای قبل را شامل میشود و بهترین پیشنهاد ما برای شما هستش.

شما بدون ارسال پیامک به شماره پیامک حرف آخر و سامانه پیامک حرف آخر میتوانید فعالسازی بسته های رایگان را انجام دهید.

پکیج محاسبات و 7 الگو 

پکیج محاسبات و 7 الگو پکیج رایگان حرف آخر هستش .محاسبات و 7 الگو مربوط به محاسبات سریع در درس های محاسباتی و 7 الگو هم مربوط به 7روش تست زنی زیست میباشد و شامل دو حلقه دی وی دی آموزشی میباشد .

بسته محاسبات و 7 الگو واقعل در کنکور به داد شما خواهد رسید و دیگه از دست ساده کردن معادله های طولانی نجات پیدا میکنید. با این پکیج های رایگان میتوانید آشنایی کلی با آموزش حرف آخر داشته باشید و کارهای مربوط به ثبت نام در حرف آخر را انجام دهید و جزو دانش آموزان حرف آخر باشید و از پکیج های حرف آخر نهایت استفاده را برده باشید.

شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

شماره تماس موسسه حرف آخر برای پکیج رایگان

تمامی دانش آموزان در تمامی شهرهای ایران و در هر پایه تحصیلی میتوانند با موسسه حرف آخر در ارتباط باشند و تمامی سوالات خود را در زمینه پکیج های رایگان و پکیج های کامل و نحوه ثبت نام و مشاوره های حرف آخر را جویا باشند. دانش آموزان میتوانند از طریق تماس تلفنی و از طریق شبکه های اجتماعی( تلگرام و واتساپ) با موسسه حرف آخر در ارتباط باشند. دانش آموزانی که به فکر پیامک زدن به سامانه پیامکی حرف آخر هستند میتوانند با شماره تلفن حرف آخر ارتباط بگیرند و در مورد نحوه پیامک زدن و اینکه چگونه بسته رایگان را برنده شوند اطلاعات کسب کنند.

ارتباط مستقیم با مشاوران حرف آخر

عزیزان اگر دقت داشته باشید شماره تلفن همراه را درج نموده ایم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با مشاوران حرف آخر در ارتباط باشید و مشکلات خود را بدون انتظار و معطلی حل نمایید. ارتباط مستقیم با مشاوران حرف آخر مزایای زیادی دارد و شما میتوانید تمامی سوالات خود را به صورت مستقیم از مشاور بپرسید.

سوالاتی در خصوص پکیج های رایگان حرف آخر و طرح ها و برنامه ها و همچنین نحوه مشاوره حرف آخر و همچنین صحت شماره پیامک حرف آخر را میتوانید با مشاور در میان بگذارید.

مشاوره رایگان موسسه حرف آخر

بعد از ثبت نام شما در موسسه حرف آخر و دریافت پکیج ها میتوانید برنامه قطاری حرف آخر را شروع نمایید. همراه پکیج هایی که دریافت نموده اید مشاوره و برنامه ریزی دریافت خواهید کرد ولی توجه داشته باشید تمامی مشاوره ها به صورت رایگان خواهد بود و هیچ هزینه ای بابت مشاوره از شما گرفته نخواهد شد. بعد از دریافت پکیج ها برای نحوه فعالسازی آنها و نحوه استفاده از برنامه قطاری و پیشرفت در آن میتوانید از مشاوره رایگان حرف آخر بهره مند شوید و بدون هیچ سردرگمی شروع به آموزش کنکوری نمایید.

مشاوره مشاوران ارشد حرف آخر از طریق تماس تلفنی و واتساپ و تلگرام انجام میشود و شما میتوانید در هر بازه از شبانه روز از این طریق سوالات خود را با مشاوران در میان بگذارید. اسامی مشاوران حرف آخر را در مقاله ای در اختیار شما خوایم گذاشت ولی واقعا تعداد مشاوران زیاد هستش و فعلا نمیتوانیم اسامی آنها را درج نماییم ولی این قول را میدهیم اسامی اکثریت آنها همراه با عکسشان را در اختیار شما قرار دهیم تا مخاطبان خود را بشناسید.

مشاوره پکیج های رایگان حرف آخر

اگر مایل هستین با موسسه حرف آخر همکاری داشته باشید ولی هیچ آشنایی ندارید با سبک آموزش اساتید این مجموعه، میتوانید بدون ارسال پیامک به شماره پیامک حرف آخر بسته های رایگان را دریافت نمایید. بعد از دریافت بسته های رایگان حرف آخر نیز مشاوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاوره پکیج های رایگان کار راحتی خواهد بود چون 20 درصد از آموزش را دریافت کرده اید و مشاور برای شما فایل برنامه قطاری آن را خواهد فرستاد و نحوه استفاده از برنامه قطاری را قشنگ برای شما توضیح خواهد داد.

نحوه ثبت نام در موسسه حرف آخر

ثبت نام در موسسه حرف آخر شرایط پیچیده ای ندارد و تمامی دانش آموزان در سرتاسر ایران میتوانند در این  موسسه ثبت نام کنند و آموزش کنکوری خود را شروع نمایند. هزینه ثبت نام در موسسه حرف آخر رایگان خواهد بود و تمام هزینه که از شما گرفته خواهد شد بایت پکیج ها یان موسسه میباشد و همانطور هم که گفته شد مشاوره حرف آخر به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای ثیت نام میتوانید شماره حساب حرف آخر را دریافت نمایید و هزینه پکیج ها را بعد از اینکه با مشاور صحبت کردید و تعیین سطح شدید و تخفیفات روی آنها اعمال شد میتوانید واریز نمایید. سپس مشخصات واریزی و مشخصات خود را در اختیا مشاور قرار خواهید داد و کارهاب ثبت نام شما انجام خواهد شد و سامانه دانش آموزی و کد دانش آموزی برای شما ایجاد خواهد شد و تمامی خریدها و مشخصات شما در آن سامانه به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

تخفیفات حرف آخر در بازه های مختلف میتواند به کمک شما بیاید برای اطلاع از تخفیفات حرف آخر روی آن کلیک نمایید.

ثبت نام در حرف آخر مختص تایم خاصی نیست و شما در هر ماه و بازه تحصیلی که باشید میتوانید مشخصات خود را جهت ثبت نام ارسال نمایید چون برنامه قطاری حرف آخر کاملا ششخصی سازی شده هستش و محدود به زمان نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام نیز میتوانید تماس بگیرید.

آیا شماره پیامک حرف آخر واقعیت دارد؟

در جواب این سوال اینکه شماره پیامک حرف آخر واقعیت دارد یا خیر؟ میتوان گفت بله حقیقت دارد. حرف آخر برای اینکه دانش آموزان بتوانند با آموزش اساتید آشنا شوند سامانه پیامکی حرف آخر را ایجاد کرده است تا شما پیامک ارسال نمایید و شماره شما در اختیار مشاوران قرار بگیرد تا با شما تماس بگیرند. پس سامانه پیامکی حرف آخر و شماره پیامک حرف آخر حقیقت دارد و برای اطلاعات بیشتر میتوانید تماس بگیرید.

استفاده از دو نیمکره مغز

شعار ما استفاده از هر دو نیمکره راست و چپ مغز در آموزش مطالب است. وقتی یک تصویر را می بینید و به خاطر می سپارید در واقع از نیمکره راست مغز هم استفاده می کنید. اساتید ما روش های منحصر به فرد و جدیدی دارند که دانش آموزان را با توجه به توانایی ها و آموخته هایشان به بهترین سطح نتایج در کنکور می رسانند. شما به راحتی می توانید با موسسه حرف آخر تماس بگیرید و درخواست ها و نظرات خود را ارسال نمایید.

الگو به جای تکنیک

به جای آنکه برای هر نوع سوالی که در کنکور می آید، یک تکنیک به خاطر بسپارید و بعد نتوانید انبوهی از تکنیک ها را یادآوری کنید، می توانید برای سوال های کنکور الگوهای ما را آموزش ببینید و به سوالات زیادی پاسخ صحیح بدهید. شماره پیامک موسسه حرف اخر در اختیار شماست تا در زمینه این نوع آموزش اطلاعات کافی را کسب کنید.

خب دانش آموزان و داطلبین عزیز کنکوری هم اکنون شماره پیامکی موسسه حرف آخر یا همان سامانه پیامکی در اختیار شما قرار داده شد که می تواانید طبق گفته های ما در این مقاله عمل کنید و یا با شماره تلفن مشاوره حرف آخر تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های لازم برخوردار شوید.

شماره تماس: 09103225124

در این رابطه می توانید بخوانید:

شماره تماس موسسه حرف آخر

منبع: حرف آخر

98 دیدگاه در “شماره پیامک حرف آخر چیست؟ 📩 20 % رایگان از کل پکیج حرف آخر

  1. امیر گفت:

    سلام میگم یه قیمت هایی واسه درسهاتون گذاشتین که فقط اونایی که سرمایه دار هستن میتونن اینارو بخرن شاید هم خودتون سرمایه دار هستین واسه سرمایه دارها کار میکنین…چه خبرتونه اخه انگار طرف میخواد تو مقطع دکتری پایان نامه بده

    1. harfeakhar گفت:

      سلام امیز عزیز با توجه به هزینه های موسسه و کیفیت ویدیو ها و همچنین تدریس های فوق العاده فکر نکنم قیمت ها بیشتر باشه. البته تخفیفاتی نیز داریم که میتونید از آنها استفاده کنید. کافیه با شماره تماس اعلامی در همین صفحه و با مشاوران در تماس باشید و از تخفیفات و راهنمایی های بسیار خوب بهره مند شوید.
      با تشکر

      1. رضا گفت:

        باسلام.
        من دانش آموز دهم رشته تجربی هستم.
        اون ۲۰ درصد را یگان را میخوام تهیه کنم ، چه کاری باید بکنم؟

        1. harfeakhar گفت:

          سلام . کافیه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و بسته رو دریافت کنید

    2. Z گفت:

      سلام بسته هدیه حرف اخر(انسانی)چی داره؟؟؟

      1. harfeakhar گفت:

        سلام . با شماره تماس تماس داخل سایت تماس بگیر تا اطلاعات کافی رو دریافت کنی

      2. امیرمهدی گفت:

        سلام واقعا رایگان میدید من پایه هفتم هستم

        1. harfeakhar گفت:

          سلام امیر مهدی . بله رایگان هستش. سفارشت رو از طریق شماره داخل سایت انجام بده

          1. Navid گفت:

            کدوم شماره

        2. محمد گفت:

          سلام. ببخشید میشه پکیج های سال های قبل رو ارزان تر تهیه کرد؟مثلا
          سال ۹۷ یا۹۸

          1. harfeakhar گفت:

            سلام. در انبار کل پکیج ها آپدیت هستن و متاسفانه پکیج سالهای قبل موجود نیست.

    3. امیررضا کریمی نژاد گفت:

      سلام من اون 20 درصد رایگان رو فقط می خوام کلاس هفتم هستم باید چه کنم؟

      1. شادی گفت:

        چرا وقتی تماس میگیرم باهاتون میزنه مسدوده؟

        1. harfeakhar گفت:

          سلام شادی عزیز. با دانش آموزان در حال صحبت هستیم .میتونین یه پیام بگذارین تا تماس بگیریم

          1. Navid گفت:

            چی بنویسیم

          2. harfeakhar گفت:

            نیاز به پیامک نیست . با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر

  2. فاطمه بشکنی گفت:

    سلام خسته نباشید
    در تدریس زیست دهم دو مورد سوال واسم پیش اومده از اساتید.کجا میتونم مطرح کنم؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام فاطمه عزیز، با استفاده از شماره موجود در همین صفحه اقدام کنید.
      با تشکر

  3. یگانه گفت:

    سلام،ببخشید حرف آخر برای سال دوازدهم هست یا دهم هم میتونه استفاده بکنه؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام یکانه عزیز، حرف آخر برای تمامی دروس دهم، یازدهم و دوازدهم ویدیو آموزشی داره جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره موجود در همین صفحه تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم رو انجام بدن
      با تشکر

      1. مهام گفت:

        سلام می خواستم کسانی رو معرفی کنم که دارن به صورت علنی محصولات شما رو کپی میکنن واقعا اعصابم خورده که این سودجو هارو میبینم و کسی با اونا برخورد نمیکنه

      2. Fateme گفت:

        سلام میشه قیمتاشم بگین🙁

        1. harfeakhar گفت:

          سلام فاطمه عزیز. تماس بگیر با شماره داخل سایت و قیمت رو بپرس .

  4. کامران بهمئی گفت:

    سلام خسته نباشید من خواستم پروژه ۶۰۴۰نظام جدید رو تهیه کنم..خواستم ببینم اگه تا فردا سفاش بدم کی بدستم میرسه..با این زمانی که تا کنکور مونده میتونم برسم به کنکور ۹۹یا نه ؟؟مرسی از شما

    1. harfeakhar گفت:

      سلام کامران عزیز، پس از سفارش در مدت زمان 1 الی 3 روز پکیج به دستتون خواهد رسید. بله حتا به کنکور 99 خواهید رسید چرا که پکیج 6040 برای همین منظور توسط تیم موسسه حرف آخر تدارک و ارائه می شود. جهت خرید با شماره تماس موجود در همین صفحه تماس برقرار کنید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را انجام و در نهایت سفارش شما را دریافت کنند.
      با تشکر

  5. ایدا گفت:

    سلام میشه درمورد بسته هدیه رایگان علوم انسانی بگید کامل است تکنیک دارد

    1. harfeakhar گفت:

      سلام ایدای عزیز، بله کامل هستش جهت دریافت هدیه رایگان با شماروان ما که شماره آنها رو در همین صفحه درج کردیم در ارتباط باشید.

      1. علی جوانمرد گفت:

        من برای تهیه پکیج صفر تا صد باید چکار کنم میشه راهنمایی کنید؟

        1. harfeakhar گفت:

          سلام میتونین با شماره ای که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید.

  6. حسین گفت:

    سلام میخواستم تشکر کنم از اساتید زیست شناسی حرف اخر که واقعا فوق العاده تدریس می کنند و من رو عاشق درس زیست شناسی کردن به حدی که درصد زیست من رو در ازمون های آزمایشی از10به80ارتقاء دادند.خیلی ممنونم

  7. امیر گفت:

    سلام یه سوالی داشتم
    تطبیق کنکور ۹۸ با حرف آخر در پروژه ۶۰۴۰بود؟؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام امیر عزیز، جواب سوال و دریافت راهنمایی برای این دیدگاه رو از طریق تماس با مشاوران پیگیری کنید.
      با تشکر

  8. مریم گفت:

    سلام ببخشید ممنون میشم اگه دربرنامه بعدی که درشبکه چهار پخش می کنید جدول هزارنفر اول رشته ریاضی روهم بگید.درضمن من واقعا ممنونم از تدریس فوق العاده این اساتید.

    1. .... گفت:

      مشاور هاتون افتضاحن من چند بار به چندتاشون پیام دادم اصلا رسیدگی نمیکنن جواب نمیدن راهنمایی نمیکنن حیف از حرف اخر نیست…

      1. harfeakhar گفت:

        سلام. میتونید انتقادات خودتون رو با پشتیبانی در میان بگذارید تا رسیدگی کنن

  9. مریم گفت:

    سلام ممنون میشم دربرنامه بعدی تدریس درس فیزیک هم باشد.

  10. مریم گفت:

    سلام. میشه جدول هزار نفر اول رشته ریاضی و فیزیک رو هم بگید.

  11. صادق گفت:

    سلام من پکیج تون رو به صورت کپی از یه نفر گیرم اومد می خاستم بگم اگه ممکنه آقای منتظری یه وقت به من بدن که وقتی پولش گیرم اومد با هاشون حساب کنم پکیج رو به صورت کامل دریافت کردم فقط جزوه ها رو نداره . جزوه ها رو هم از موسسه خریداری میکنم و اگه ممکن باشه فعلا آقای منتظری راضی باشن
    البته اگه آقای منتظری مشکلشون فقط بحث مالی باشه
    اینم به خاطر اصرار هایی که داشتن پکیج کپی استفاده نکنین

    1. harfeakhar گفت:

      سلام صادق عزیز، خیر این امکان وجود نداره

      1. نرگس گفت:

        الان از پروژه استفاده کنیم بع کنکور ۹۹ میرسیم؟؟

        1. harfeakhar گفت:

          سلام نرگس عزیز، در این رابطه حتما تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.
          با تشکر

          1. فاطمه گفت:

            سلام شماره پیامکی موسستون برای سفارش ۵ روز با حرف آخر و ۷ الگوی طلایی زیست چند هست؟

          2. harfeakhar گفت:

            باسلام فاطمه عزیز.نیازی به ارسال پیامک به شماره خاصی نیست برای دریافت 5روز و 7الگو .با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر راحت سفارش رو انجام بده.

  12. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید من پارسال پکیج های حرف آخر رو تهیه کردم ولی ب دلایلی نتونستم کامل تموم کنم بعد مدت پکیجش تا کنکور 98 بود اگر من الان بخوام دوباره دی وی دی ها رو بخونم باید چی کار کنم؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      حسین عزیز پاسخ داده شد .

  13. حسین گفت:

    لطفا جواب بدین

    1. harfeakhar گفت:

      با تماس تلفنی راه حل معرفی میشه بهتون حسین عزیز.

  14. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید من پارسال پکیج های حرف آخر رو تهیه کردم و ب دلایلی نتونستم کامل تمومش کنم و الان میخوام والان میخوام دوباره بخونمشون ولی مدت پکیجش تا کنکور 98 بود الان یکی مثل من باید چی کار کنه؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام حسین عزیز.برای دریافت بهترین راه حل با شماره تماسی که در سایت قرار دادیم تماس بگیر تا نتیجه خوبی به دست بیاری.

  15. نازنین گفت:

    سلام به کسایی که جز 100 نفر اول هدیه توی تلویزیون میشن چجوری اطلاع داده میشه ؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام نازنین عزیز.اگه میخوای بسته های هدیه رو دریافت کنی تو هم میتونی .با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر مشخصات خودت رو بده و بسته رو تحویل بگیر

      1. نازنین گفت:

        شامل چه بسته هایی هست ؟خجالت میکشم زنگ بزنم….ممنون که پاسخگو بودین

  16. مریم شاکری گفت:

    سلام ببخشید من محصولاتو دارم از یکی از اقوام دریافت کردم میتونم مشاور بگیرم از همین موسسه هزینه ای باشه هم مشکلی نیست

    1. harfeakhar گفت:

      سلام مریم عزیز.با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر راهنمایی لازم را دریافت کن.

  17. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید خواسنم بپرسم قیمت بسته ۶۰۴۰ درس های اصلی برای سه سال و تک تک سال ها چقدر است

    1. harfeakhar گفت:

      سلام علیرضا عزیز. با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر و قیمت تمامی پکیج ها رو با تخفیف دریافت کن.

    2. مها گفت:

      سلام خسته نباشید … ببیخشید من چطوری میتونم این پکیج رایگان حرف آخر رو سفارش بدم؟

      1. harfeakhar گفت:

        سلام مهسای عزیز. سفارش پکیج رایگان خیلی راحته.کافیه با شماره تماسی که در اختیارت گذاشتیم تماس بگیری و برای گرفتن آدرس هماهنگی لازم را انجام بدی.

        1. محمد گفت:

          سلام
          رفیقم ویدیو های تون رو تهیه کرده میخواستم ببینم اگر از نسخه کپی رفیقم استفاده کنم مشکل شرعی و قانونی نداره
          رفیقم نسخه اورجینال داره و فقط برا من کپی میکنه

          1. harfeakhar گفت:

            سلام محمد عزیز. اگه دی وی دی مشاوره رو نگاه کرده باشین استاد منتظری راضی به اینکار نیستن.

          2. محمد گفت:

            اگر همون نسخه اصلی رو از رفیقم بخرم چی ؟
            بازهم مشکل داره

          3. سویل گفت:

            سامانه پیامکیتون چیه؟
            من پایه هفتم هستم رایگان برای هفتم دارین؟

          4. harfeakhar گفت:

            سلام وقت بخیر. بله برای پایه هفتم داریم . با شماره داخل سایت تماس بگیر و آن را سفارش بده.

  18. محمد گفت:

    سلام
    رفیقم محصولات شما رو تهیه کردی
    از نظر قانونی و شرعی مشکل نداره باهم استفاده کنیم ؟
    به این صورت که نسخه اصلی دست رفیقم باشه و نسخه رایتی دست من

    1. harfeakhar گفت:

      محمد هم از لحاظ شرعی و هم قانونی کار خوبی نیست و اگر دی وی دی مشاوره رو نگاه کنی که استاد منتظری چی گفته شاید عذاب وجدان داشته باشی و تمرکزت رو بهم بزنه

  19. مریم گفت:

    سلام من از زیست و عربی و دینی شما راضیم فقط ژنتیک حرف اخرو بهام سفارش بدم کی بدستم میرسه؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام مریم . اگر سفارش بدی دو تا روش وجود داره واست بفرستیم که یکیش دو روزه و یکیش یه هفته طول میکشه. تماس بگیر و جزییات رو جویا شو.

  20. مریم گفت:

    سلام من از زیست و عربی و دینی شما راضیم

    1. harfeakhar گفت:

      سلام مریم عزیز. خوشحالیم از اینکه تونستیم بهت کمک کرده باشیم .

  21. امیررضا کریمی نژاد گفت:

    سلام من اون 20 درصد رایگان رو فقط می خوام کلاس هفتم هستم باید چه کنم؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام امیررضا . با شماره داخل سایت تماس بگیر و مشخصات و آدرس پستی رو بده تا ارسال بشه .

  22. فرحان گفت:

    سلام آیا واقعا حرف آخر خوبه؟ من یه دانش آموز متوسط هستم میخوام پکیج هارو تهیه کنم آیا واقعا اگه با این پکیج ها پیش برم میشه رتبه زیر ۱۰۰۰ قبول شوم

    1. harfeakhar گفت:

      سلام فرحان عزیز. اگر میخوای با حرف آخر بیشتر آشنا بشی با شماره داخل سایت تماس بگیر تا نمونه رایگان دریافت کنی

  23. ساجده گفت:

    سلام من به شماره پیامکی شما کلمه نهم را فرستادم و پیامک اومد ک شما برنده پکیج شدید
    باید چیکار کنم؟؟و اینکه چه پکیجی هس؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام ساجده عزیز. با شماره تماس داخل سایت تماس بگیر و پاسخ سوالت رو دریافت کن

  24. H گفت:

    سلام ببخشید بسته رایگان برای متوسطه اول ندارین؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام.برای تمامی سال های متوسطه اول موجود میباشد. با شماره داخل سایت تماس بگیر و اطلاعات لازم را دریافت کن

      1. ؟؟؟ گفت:

        سلام.من از محصولات شما استفاده کردم واقعا عالیه دیدگاه ام با درس خواندن عوض شده عاشق درس خوندن شدم

  25. سویل گفت:

    ببخشید لطفا به سوالم جواب بدین دو بار پرسیدم
    من پایه هفتم هستم
    پکیج رایگان برای هفتمیا دارین؟
    سامانه پیامکیش چنده؟

  26. Saaren گفت:

    ببخشید لطفا به سوالم جواب بدین دو بار پرسیدم
    من پایه هفتم هستم
    پکیج رایگان برای هفتمیا دارین؟
    سامانه پیامکیش چنده؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام . بله برای هفتم پکیج رایگان داریم.نیازی به ارسال پیامک نیست. با شماره تماس داخل سایت تماس بگیرین و مشخصات خودتون رو بدین

  27. اسماعیل شریفی گفت:

    کلا فقط برای بچه پولدارهاست و فقط هم اونها که کامپیوتر دارن من خودم پونصد دادم و دی وی دی خریدم بعدا مجبور شدم لپ تاپ دسته دوم تهیه کنم بعدا هم سوخته الانم یه ماهه پشت خط هستم تا تاییدیه دوباره بدن کامپیوترم را عوض کنم الانم ده بیست نفر پشت خطم کلا کلاه برداریه و پشیمانم از اعتماد به منتظری و مافیای کنکور بچه مایه دارها

    1. harfeakhar گفت:

      با سلام . نگران نباشین با پشتیبانی تماس بگیرین مشکلتون حل خواهد شد

  28. Pardis گفت:

    سلام من از محصولات شما استفاده کردم واقعا عالیه دیدگاه ام رو نسبت به درس خوندن عوض کرد عاشق درس خوندن شد

    1. harfeakhar گفت:

      سلام پردیس عزیز . خوشحالیم که تونستیم نقشی در کیفیت آموزش شما داشته باشیم

  29. علی گفت:

    سلام اقای منتظری
    توروخدا قیمت هارو کمتر کنید
    واقعا گرونه من نمیتونم بخرم
    ولی لازم دارم

  30. فاطمه ناییج گفت:

    سال آخر دوازدهم هستم رشته معماری مشاوره برای کنکور میخواستم

    1. harfeakhar گفت:

      برای دریافت راهنمایی باید تماس بگیرید.

  31. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید برای سفارش محصولات حرف آخر به چه سامانه پیامکی باید پیام داد

    1. harfeakhar گفت:

      سلام.میتونین تماس بگیرین و محصولات خود را سفارش دهید و نیازی به ارسال پیامک نیست.

  32. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید برای سفارش محصولات حرف آخر به چه سامانه پیامکی داد

  33. کیوان گفت:

    سلام برای دریافت بیست درصد پکیج باید چیکار کنم؟؟؟

  34. کیوان گفت:

    سلام. برای دریافت بیست درصد حرف اخر باید چیکار کنم؟؟؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام. پکیج 20 درصد رایگان شرایط پیچیده ای برای دریافت ندارد و کافی است با شماره تماس سایت ارتباط بگیرید و آدرس و مشخصات خود را در اختیار مشاوران قرار دهید.

  35. Fati گفت:

    ببخشید پکیج هارو سفارش بدیم تا چند روز به دستمون میرسه؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام. با شماره داخل سایت تماس بگیرید و مشخصات خود را بگویید تا راهنمایی دریافت نمایید.

  36. M. J. S گفت:

    سلام من به شماره 6040 پیامک کردم کی جواب میدن؟

    1. harfeakhar گفت:

      سلام.با شماره تماسی که درج کرده ایم تماس بگیرید راهنمایی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button