حرف آخر برترین موسسه کنکوری

برنامه 1000 ساعته حرف آخر چیست؟

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
برنامه 1000ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر سردرگمی شما در مورد نحوه شروع خواندن موضوعی مطالب را از بین خواهد برد .تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در مدت زمان کوتاهی که تا کنکور مانده است بیشترین استفاده را از زمان و انرژی خود داشته باشید؟

خیلی از افراد در اواسط سال به طور ناگهانی تصمیم می گیرند برای کنکور درس بخوانند. موسسه کنکوری حرف آخر با برنامه 1000 ساعته حرف آخر شرایطی را مهیا کرده است تا همه برای موفقیت در کنکور فرصت پیدا کنند. داوطلبان با توجه به شرایط تحصیلی و زندگی که دارند مدت زمانهای متفاوتی را برای مطالعه کنکور در اختیار دارند.

شماره تماس: 09103225124 – 02122039821

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

همانطور که همه داوطلبان اشراف کامل دارند مشاوره و برنامه ریزی درسی اهمیت بسیار زیادی در روند پیشرفت شان دارد. در کنار این هدایت تحصیلی در دسترس داشتن منابع خوب و کامل و صحیح اولویت دوم است.

دانش آموزان برای رسیدن به اهداف خود سراغ آموزشگاهها و منابع مختلف می روند و گاهی هزینه های زیادی را صرف می کنند اما در نهایت به هدف خود نمی رسند. امروز می خواهیم شما را با برنامه 1000 ساعته حرف آخر آشنا کنیم تا ببینید که چه مزایای بزرگی در انتظارتان است.

برنامه ای که نه تنها نیاز شما را به پشتیبان و مشاور برطرف می کند بلکه با برنامه ریزی حرفه ای شما را به درس علاقه مند می کند. در برنامه 1000 ساعته حرف آخرهر آن چیزی که برای رسیدن به رتبه برتر نیاز دارید برایتان فراهم می شود.

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821

چطور در برنامه 1000 ساعته حرف آخر ثبت نام کنیم؟

با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید و فرم مربوط ثبت نام را پر کنید و خرید منابع و دی وی دی های حرف آخر را انجام دهید. از وقتی که پکیج حرف آخر به دستتون برسه از اون لحظه برنامه 1000 ساعته یا برنامه قطاری رو شروع خواهیم کرد.توجه داشته باشید که مشاوره و برنامه ریزی ما فقط بر اساس منابع حرف آخر خواهد بود. پس برای شروع برنامه 1000 ساعته حرف آخر باید منابع را تهیه کنید. اما شما دو روش برای تهیه منابع دارید :

1-وقتی با شماره تماس داخل سایت تماس گرفتید هم میتوانید از مشاوره رایگان حرف آخر بهره مند شوید و هم اینکه خرید منابع حرف آخر را تلفنی انجام دهید .

2-اما اگر شما دوست دارید که خودتون به صورت حضوری به آدرس موسسه حرف آخر مراجعه کنید میتوانید قبل از آمدن ، با شماره تماس داخل سایت هماهنگی لازم را انجام دهید و به محض حضور در آدرس حرف آخر واقع در میدان انقلاب و بدون معطلی منابع خود را تحویل بگیرید.

این طرح ویژه شاهکاری است که برای داوطلبان کنکور 1400 در نظر گرفته شده و دوستانی که با این طرح همراه شوند پکیج صفر تا صد کنکور را در مدت یک برنامه 4 ماهه حرف آخر مرور می کنند. برای ثبت نام در این طرح شگفت انگیز باید به سایت حرف آخر مراجعه کرده فرمی را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

شماره تماس موسسه حرف آخر جهت کسب اطلاعات در مورد برنامه 1000 ساعته:  09103225124

ممکن است ابتدا با شنیدن نام برنامه 1000 ساعته حرف آخر دچار دلهره شوید و با خود بگویید چطور می شود آموزش کنکور در 4 ماه امکان پذیر باشد. پس با ما همراه باشید تا توضیحاتی در این خصوص بدهیم که خیالتان را از بابت برنامه 1000 ساعته حرف آخر راحت می کند.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر یعنی چه؟

تقریبا همه ما می دانیم که برای قبولی در پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی باید روزانه حداقل 12 ساعت مطالعه داشته باشیم. حالا این موضوع را در قالب برنامه 1000 ساعته حرف آخر در نظر می گیریم. اگر شما روزانه 10 ساعت درس بخوانید در 100 روز 1000 ساعت درس خوانده اید. آیا بنظرتان باز هم زیاد و دلهره آور است؟

البته به شما حق می دهیم که فریب ظاهر 100 روز را بخوردید اما فکر کنید که صد روز چند ماه است؟ بله تنها 3 ماه و 10 روز زمان می برد. حالا چه فکر می کنید آیا باز هم این مدت زمان به نظر شما زیاد است؟ داوطلبی که اهداف بالا مانند پزشکی دارد روزانه 10 ساعت یا بیشتر درس می خواند. حال با برنامه 1000 ساعته حرف آخر می تواند پرونده کنکور را ببندد.

حتی ما در این برنامه به فکر دانش آموزان بوده ایم و 20 روز هم اضافه در نظر گرفته ایم که اگر مشکلی برایشان پیش بیاید و نتوانند مباحثی را مرور کنند در این 20 روز جبران شود. این همان برنامه 4 ماهه حرف آخر است که می تواند حتی برای دانش آموزان ضعیف کارساز باشد.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

پروژه 6040 حرف آخر؛ جمع بندی مطالب درسی

موسسه حرف آخر برنامه های آموزشی متنوعی برای شما در نظر گرفته بنابراین با هر سطح توانایی و مدت زمانی که تا کنکور دارید می توانید اراده کنید و درس بخوانید. اگر تاکنون مطالب را به صورت ناقص خوانده اید و فرصت نکرده اید خیلی از بخش های آن را بخوانید، با پروژه 6040 پرونده کل کنکور را ببندید.

در این پروژه شما برنامه آموزشی 60 روز را به طور کامل دریافت می کنید و در طی 40 روز 20 آزمون می دهید که شبیه کنکور است و همزمان در کنار آزمون کل دروس را بار دیگر مرور می کنید. در این پروژه همانند برنامه 1000 ساعته حرف آخر همه مطالب مهم درسی به همراه مشاوره برای پیشرفت درسی شما در نظر گرفته می شود.

شماره تماس: 09103225124

برخی از دانش آموزان اعتراف می کنند که تا قبل از دریافت پکیج های زمان بندی شده حرف آخر استرس زیادی داشتند و نمی دانستند چطور زمان بندی کنند. البته لازم به ذکر است دانش اموزان پایه دهم و یازدهم و اوایل دوازدهم باید پکیج 0 تا 100 حرف آخر را تهیه کنند و برنامه 1000 ساعته یا همان برنامه قطاری مختص منابع صفر تا صد میباشد.پروژه 6040 نزدیک کنکور و برای جمعبندی فرستاده خواهد شد.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر نه تنها برنامه دقیق آموزشی مطابق با ضعف ها و قوت هایتان تعیین می کند بلکه به شما شیوه مطالعه موثر در زمان کوتاه را می آموزد. شاید تابحال ساعت های طولانی را برای مرور هر یک از کتابها صرف می کردید به عنوان نمونه دین و زندگی را در یک هفته مطالعه می کردید اما با برنامه ریزی حرف آخر در دو روز مرور کتاب تمام می شود.

در این برنامه شما برای مطالعه هر کدام از دروس به طور روزانه ساعات مطالعه دارید که باید بر طبق آن عمل کنید. به عنوان نمونه داوطلبان باید برای مطالعه شیمی 2، 70 ساعت به مطالعه بپردازند. به کمک برنامه 1000 ساعته حرف آخر بازدهی دانش آموزان چند برابر می شوند و به نتیجه دلخواه شان در کنکور می رسند.

برنامه 1000ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر به دو بخش اصلی تقسیم می شود:

بخش اول : توصیف و تحلیل مطالب درسی

بخش دوم: تکرار، تمرین و تست زنی

این برنامه به عنوان برنامه قطاری هم معروف است چرا که دانش آموزان در طی آن درسها را به صورت زنجیره وار و با سرعت زیاد مطالعه می کنند و جزئیات و اطلاعات کامل دروس در قالب پکیج ها در اختیارشان قرار می گیرد. در این برنامه اگر به طور مثال 300 ساعت تایم آموزش دی وی دی باشد 700 ساعت مابقی کار و تلاش با شما هستش . پس تلاش و اراده ی شما همراه باین منابع شما را به سوی رتبه برتر شدن سوق میدهد.

اگر شما هم داوطلب کنکور 1400 یا والدین این دانش آموزان هستید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در برنامه 1000 ساعته حرف آخر با شماره 09103225124 تماس بگیرید و پس از آن همه چیز را به ما بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button