حرف آخر برترین موسسه کنکوری

مجتبی محمودی کیست؟ بیوگرافی مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
مجتبی محمودی حرف آخر

مجتبی محمودی یکی از اساتید حرف آخر با بهترین نوع تدریس میباشد.یکی از دروس چالش برانگیز در کنکور، زبان انگلیسی محسوب می شود که درصدهای مربوط به این درس برای دانش آموزان بسیار پرنوسان بوده است به طوری که در چند سال اخیر میانگین درصد شرکت کنندگان در کنکور برای درس زبان انگلیسی، منفی بوده است.

استاد مجتبی محمودی در موسسه حرف آخر به تهیه پکیج آموزشی زبان انگلیسی اقدام کرده است تا به شما در افزایش درصد تست این درس کمک کند. در این مقاله در رابطه با بیوگرافی مجتبی محمودی دبیر زبان انگلیسی بیشتر صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821 

بیوگرافی مجتبی محمودی

در ادامه بیوگرافی استاد مجتبی محمودی باید خدمت شما عزیان عرض کنیم که وی مدرس درس زبان انگلیسی است. ایشان در واقع کارشناس ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی هستند که تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسانده اند. ایشان یکی از اساتید برجسته و با تجربه در درس زبان انگلیسی محسوب می‌ شوند که با موسسه حرف آخر همکاری می کنند. پکیج آموزش زبان انگلیسی حرف آخر که توسط استاد محمودی تالیف و نگارش شده است به دانش آموزان در افزایش مهارت حل مسائل انگلیسی با شیوه های نوین و پیشرفته کمک خواهد کرد. شما میتوانید از محصولات فایو استار حرف آخر برای زبان انگلیسی نیز استفاده نمایید.

از تالیفات استاد محمودی می توان به کتاب تیک آخر و کتاب زبان جامع کنکور اشاره کرد. از اختراعات و ابداعات ایشان در زمینه تدریس نیز می توان شیوه های تصویری در آموزش زبان، تدریس تصویری فول انیمیشن، نشر دیجیتال حرف آخر و ابداع الگوهای جدید زبان انگلیسی را نام برد.

استاد محمودی مدرس زبان انگلیسی حرف آخر

زبان انگلیسی موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر توسط جناب آقای مجتبی محمودی به تهیه پکیج آموزشی زبان انگلیسی اقدام کرده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی درصدهای بالایی از سوالات تست مربوط به زبان انگلیسی در کنکور سراسری را پاسخ دهند. پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی حرف آخر به گونه ای طراحی شده است تا به صورت کاملا ساده و حرفه ای به کلیه سوالات زبان خارجه کنکور سراسری در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید.

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821 

پکیج زبان انگلیسی حرف آخر استاد مجتبی محمودی

استاد مجتبی محمودی در این مجموعه آموزشی به تمام مطالب و نکات مربوط به کنکور سراسری اشاره خواهند کرد و با استفاده از داستان ها و انیمیشن های زیبا و جذاب به یادگیری دانش آموزان به صورت کاملا مفهومی کمک می کند. در این مجموعه آموزشی توسط استاد محمودی چندین الگو در قسمت ریدینگ به دانش آموزان آموزش داده می شود تا دیگر به حفظ معانی تمام لغات نیازی نباشد و با یک مطالعه به سوالات این بخش پاسخ دهید و تمام مباحث و مطالب مربوط به گرامر را به طور کامل و جامع تدریس می کنند.

دانش آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری برای قبولی در رشته های خوب و دانشگاه های تراز اول باید درصد تست زنی درس زبان انگلیسی خود را افزایش دهند که پکیج زبان انگلیسی حرف اخر استاد محمودی به شما کمک خواهد کرد تا تسلط خود را در تمام بخش های زبان خارجه افزایش دهید و بدون سردرگمی و اتلاف زمان به سوالات کنکور پاسخ دهید.

شماره تماس:  09103225124 – 02122039821 

مشخصات پکیج زبان انگلیسی موسسه حرف آخر و راهنمای خرید

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید و به دنبال مجموعه آموزشی برای یادگیری جامع و کامل زبان انگلیسی هستید، پیشنهاد ما به شما تهیه پکیج زبان انگلیسی حرف آخر با تدریس استاد مجتبی محمودی خواهد بود. این مجموعه آموزشی با استفاده از شیوه های نوین مانند الگوسازی، داستان و انیمیشن به شما در یادگیری بهتر مطالب زبان خارجه کمک شایانی خواهد کرد. مشخصات این پکیج جمع آموزشی زبان عبارتند از:

  • نام محصول : زبان انگلیسی جامع حرف آخر
  • مدرس : استاد مجتبی محمودی
  • شیوه تدریس: روش های نوین الگوسازی، انیمیشن و ….
  • تعداد جلسه : ۳۲ جلسه
  • تعداد دی وی دی : 16
  • هدف آموزش: تسلط بر درصد بالایی از سوالات کنکور سراسری

علاقه مندان به رشته های مرتبط با زبان خارجه برای قبولی در دانشگاه معتبر و تراز اول باید درصد تست زبان انگلیسی خود را در کنکور سراسری افزایش دهند. حال اگر قصد تهیه پکیج آموزشی جامع و کامل زبان انگلیسی را دارید، می توانید به فروشگاه موسسه حرف آخر مراجعه کنید و پکیج زبان انگلیسی جامع استاد محمودی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

شماره تماس مشاورین موسسه: 09103225124

خب به پایان ارائه بیوگرافی مجتبی محمودی دبیر زبان انگلیسی حرف آخر رسیدم. هم اکنون می توانید از بخش فروشگاه سایت حرف آخر اقدام به خرید پکیج های این استاد گرامی کنید و در کنار آن از مشاوره حرف آخر به صورت رایگان بهره مند شوید. کا فیست با شماره تماس فوق در ارتباط باشید.

8 دیدگاه در “مجتبی محمودی کیست؟ بیوگرافی مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی

  1. gedprtlwoo گفت:

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

  2. Sara moradi گفت:

    ایشون یه استاد پرانرژی بی‌نظیرن👏

    1. harfeakhar گفت:

      سلام سارای عزیز. خوشحالیم که از آموزش استاد محمودی رضایت کامل رو دارید.

  3. محمد گفت:

    ایشون فوق العاده هستند
    من تازه فهمیدم زبان چیه

    1. harfeakhar گفت:

      سلام محمد عزیز. خوشحالیم که شما تفاوت آموزش را درک کرده اید.اگر مشکلی داشتین با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

  4. رضایی گفت:

    ایشون واقعا عالی هستن من خودم کلاس زبان میرم سطح بالایی هستم و خوندن زبان واقعا مثل اب خودن شده فقط باید روش ایشون رو یاد گرفت بهترین استاد زبان هستن ایشون

    1. harfeakhar گفت:

      با سلام . خوشحالیم که تونسته ایم سطح آموزش بالا و راحتی آموزش را در اختیار شما قرار داده ایم . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button